Och så kom dippen i måendet igen..

Måndag och kraschlandning i måendet. Jodå jag ser sambandet även om jag helst inte vill tänka på det då den mest logiska lösningen är sjukskrivning med dålig inkomst. Jag har haft problem med yrsel, dålig sömn och matthet sedan mitten av sommaren som bara blivit värre. Jag har senaste veckorna intalat mig att det är dåliga blodvärden så på fredag är det dags att kolla. Dock så förklarar det inte att dessa symptom bara förekommer på arbetsdagar och när jag är ledig ett par dagar märks de knappt av.. 

Efter en dag av möten då det känns som man först är i torktumlaren för att avsluta med centrifugen så vill jag ge upp! Jag vill inte att det ska påverka mitt humör hemma och jag vill inte att det ska påverka bebisen. Med det dåliga måendet kommer alltid ökad oro.. Och katastroftankar.. 

Lämna en kommentar