Tiden går läskigt fort

Tiden bara flyger iväg och jag vill inte ens fundera på om det kommer att gå så här fort resten av livet. Det är bra, riktigt bra faktiskt. Jag inser att jag är känslig för hormoner och det kommer lite svackor ibland. Men jag njuter av mina barn, en fantastisk lillebror och lika fantastisk storebror❤️ det är fantastiskt att se hur de älskar varandra och hur mycket jag älskar mina barn. Jag försöker känna mig nöjd över mig själv och att jag är good enough. Livet är inte alltid fantastiskt varje sekund men jag är tacksam. Allt jag gått igenom de senaste åren känns avlägsna och det känns som allt var menat att hända för att det skulle ta mig hit. Lite mer ödmjuk för livets vägar och att min lilla perfekta son skulle komma till oss, just han som var menad för oss. 

Lämna en kommentar